Číslo balíku bez mezer: (Příklad: DR1234567890E) |
|
::::::: |
|
Číslo balíku bez mezer: |
Sledování zásilek, kterou nabízí Česká pošta, je užitečná pro všechny zákazníky, kteří chtějí mít okamžitý přehled nad tím, kde se jejich zásilka aktuálně nachází.
Sledování probíhá prostřednictvím formuláře, který je přesměrován na stránky České pošty.
Týká se zásilek typu:
- Balíky Do Ruky
- Balíky Na poštu
Samotné "sledování" zásilky probíhá následovně:
Do formuláře zadáte číslo zásilky a odešlete jej. Za okamžik se vám zobrazí údaje o aktuálním stavu. Ty jsou dostupné nejpozději následující den po podání.
Zákaznická linka České pošty: 840 111 244
Dopravce vyniká službami, které zaručují včasné předání zásilky. PPL nabízí sledování zásilek, díky kterému získáte okamžitý přehled o tom, kde se Vaše zásilka právě nachází.
Monitorování zásilky můžete využít nejen v případě, pokud balíček očekáváte, ale i tehdy, kdy jej odešlete.
Sledování zásilek PPL je jednoduché. Zadejte číslo zásilky do formuláře a odešlete. Poté budete přesměrováni na stránky dopravce.
Chcete-li využít kurýrní službu PPL, pošlete balíček 1 den před předpokládaným odesláním.
Společnost PPL (Professional Parcel Logistic) patří k nejoblíbenějším dopravcům a oblíbili si ji i provozovatelé internetových obchodů.
Zákaznická linka PPL: 844 755 755